Encare heeft Relatiemanagers en Klantadviseurs in huis; wie doet wat

De relatiemanagers en klantadviseurs van Encare Arbozorg werken nauw met elkaar samen en vormen een hecht team dat een keer per twee weken overleg met elkaar heeft. Ieder heeft zijn eigen werkterrein, maar weet u met welke vraag u bij wie terecht kunt?

Wij leggen het hieronder in het kort voor u uit:

De klantadviseurs (Esther Evers en Esther Maintz) zijn het eerste aanspreekpunt voor alle operationele vragen en zij adviseren u graag over verzuim gerelateerde zaken. Ook nemen zij de rol van casemanager op zich, als dit met u zo is afgesproken en vastgelegd. Indien dit het geval is, ondersteunt de casemanager u in het gehele traject Wet verbetering Poortwachter. Zo nemen zij telefonisch contact op met de zieke medewerker, helpen u bij het opstellen van een plan van aanpak/evaluaties en bewaken alle te nemen vervolgstappen in het verzuimtraject.

Onze relatiemanagers (Thim Derhaag, Marco Deenen en Indra Chantrel), onderhouden de relatie met onze klanten, evalueren regelmatig de dienstverlening en zijn aanspreekpunt bij eventuele problemen. Zij voeren tevens gesprekken met organisaties die geïnteresseerd zijn in de dienstverlening van Encare, maar nog geen klant zijn. Enkele malen per jaar organiseren onze relatiemanagers een kennissessie voor de klanten van Encare en zij zijn zijnj verantwoordelijk voor de organisatie van de jaarlijkse klantdag.

De klantadviseurs en relatiemanagers stellen zichzelf een hoge klanttevredenheid als doel.  Heeft u vragen over de uitvoering van de Arbodienstverlening? schroom dan niet om contact op te nemen met bovengenoemde collega’s.

Terug naar overzicht
Certificaten
ENCARE ARBOZORG
Lage Kanaaldijk 1
6212 AE Maastricht
Tel : 0031 (0)43 325 77 99
Fax : 0031 (0)43 325 26 01
Kernwaarden
Dynamisch en flexibel
Encare neemt initiatief en reageert pro-actief. We denken oplossingsgericht en leveren daar waar nodig maatwerk.
Betrouwbaar
Onze norm is open en eerlijk zaken doen. Integriteit en het nakomen van afspraken staat hoog in ons vaandel.
Resultaat gericht
We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen. Encare maakt voor u een vertaalslag van doelen naar resultaten.
Deskundig en professioneel
We maken onze kennis en kunde tot kracht en streven op deze manier naar een continue verbetering van onze dienstverlening.
Innovatief
Met onze kennis en creativiteit zijn we in staat om traditioneel denken te doorbreken. We denken vernieuwend of grensverleggend met onze klanten mee.
Respectvol
Ieder mens verdient respect . Respectvolle mensen laten anderen in hun eigen waarde en zien hen als gelijkwaardig. Op deze basis werken wij met onze klanten samen.